Xanthopteryx

Flygvapenövning, sista natten för min del

Publicerad 2013-03-18 10:17:18 i Allmänt,

Nu har jag betat av min tredje och sista natt för denna gång. Lugn och halvintensiv på samma gång - det går mycket i vågor. På morgonen blev det mer att göra än på länge och saker körde ihop sig lite på grund av krockar mellan produktion av olika produkter, men förhoppningsvis kan det ha löst sig till i morgon då vi möblerade om lite. Får höra hur det gått sedan när jag väl är tillbaka, för nu tänker jag vara ledig!!! Åtminstone i dag, så får vi se om jag orkar mig iväg i morgon eller inte (inte bestämt mig än).
Rätt kul med övningar i allafall - det blir så annorlunda vid dessa större arrangemang. Fullt av folk och liv och rörelse och intensivt grejande och klurande och många sistaminutenlösningar och omprioriteringar, precis som det ska vara vid en övning, för händer något skarpt kan man ju inte heller exakt veta vad som kommer ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela